tisdag 19 oktober 2010

problem..

..men nu e d löst! =)
Igår fick jag punka på min vagn,blev ganska sur. tur man har föräldrarna nära..så jag fick låna deras bil.
Sen hade jag oxå turen på min sida att svärmor var i ske-å å kunde fara förbi å köpa en ny slang. så nu har pappa fixat vagnen. Som belöning bjöd jag dem på köttsoppa. så imorron kan jag gå på en prommis. Måste börja med att gå igen!!om man vill bli av med alla kilon så måste man göra det. Man skulle ha haft en personlig tränare som kunde säga åt en på skarpen och kunna komma med olika tips vad man kan göra. Skulle vilja hitta någon bra ljudbok att kunna lyssna på när man går.

Måste bara berätta om va min go tjej sa igår när jag berättade att jag skulle städa när hon skulle på dagis..hon sa: "nä gör inte det mamma, ta hand om Sanne". Så bra sagt. Hon hörde ju bara på vad jag sa..hihi..barn e såå härliga ibland.

1 kommentar: