söndag 5 december 2010

pynta

..måndag igen!
trodde den skulle starta på ett hemskt sätt. blev väckt av Flisan kl 4 i morse..tänkte NEJ!vill inte..men hon somnade om bredvid mig =) Sen så vaknade Sanne kl sju..så det blev en bra början på denna måndag.
När Johan kom hem i torsdags så hade han köpt en julgran..så vi pyntade den. Tänkte då hinner man ju se den ett tag..
..vi hade Flisan till hjälp.
Sen i lördags så hade vi en lugn å skön lördag. Gick på en prommis. Sen köpte vi fina ljuslyktor att ha ute på bron..
Det blev sååå mysigt..
I söndags så va en riktig slö dag. Va trött när jag vaknade å trött mitt på dagen. Då kom Camilla å barnen. Så Flisan va nöjd..hon fick busa. Sen va jag trött efter middagen..så Johan tyckte att jag skulle lägga mig å vila..sen efter att han hade åkt så såg jag på nån drama film.."Dear John"..rann tårar på min kind =(

KRAM

2 kommentarer:

  1. Va fint ni har pyntat! :)
    Vi pyntade igår också. Så himla mysigt det är med adventsljusstakar och tända ljus :) Vi ses till helgen!

    SvaraRadera
  2. ..jo vi syns till helgen!
    Det positiva me advent är att d blir såå himla mysigt!!!

    SvaraRadera