tisdag 8 mars 2011

hosta hosta hosta + lite snor

..*peppar peppar*

Vi har verkligen varit förskonade från sjukdomar,men nu när Flisan skulle vara hemma från förskolan denna vecka pga att det är sportlov - då blir hon sjuk. Men det började så väldigt konstigt. När hon gick å la sig i fredags så va hon inte alls nå sjuk..blir väckt tidigt på lördagmorgonen av en tjej som hostar jätte mycket (först trodde jag d va falsk-krupp) å så hade hon feber..men det verkar inte vilja ge sig. Hon äter knappt nå, t ex i söndags så fyllde älsklingen år å jag hade bakat en pollykaka å så hade jag glass å hallon (Flisan älskar hallon). Hon ville inte ha! Så idag fått recept på lite hostmedicin. Hoppas hon blir bättre snart!

Har idag varit på läkarkoll med Sanne, 6 månader(fatta sååå sjukt) Allt såg bara bra ut, hon går upp som hon ska. Hon charmade alla me sitt leende..min "go unge"

Har ett nytt Flisan citat. Eller vet varit hon har fått det i från(mig).. hon säger t ex Jag e galen i hallon..

Ha d!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar