onsdag 2 februari 2011

29 ÅR!!!

..helt sjukt!fatta för 29 år sen så va min mamma 22 år och nyss hem kommen från bb.
..ett år till man e 30 år. Känns inte som man e så gammal. Fast om jag tänker efter va jag har hunnit göra på dessa 29 år jag har levt; varit barn alltså busat å haft d bara bra, sen börjat skolan, slutade på Tundalsskolan -98 å började gymnasiet, träffat min underbara sambo för 10 år sen(!), läst till både lärare i de tidigare åren å i förskola, fött tre underbara barn, varit med om en hemsk olycka där vi miste ett barn, flyttat tre gånger...
så jag kan ju inte direkt vara 20 längre. Jag trivs med mitt liv.






..mina underverk!!!

5 kommentarer:

  1. Vilket fint inlägg! Helt underbar bild på Manne och Felicia. Får en tår i ögat samtidigt som jag ler när jag tänker på alla fina minnen vi har från honom.

    SvaraRadera
  2. ..då e vi två!!d känns både jobbigt men samtidigt helt underbart när man ser den bilden.för d finns så många fina bilder som man inte vill vara utan!! men en tår får man helt klart..

    SvaraRadera
  3. Bilden på Emanuel o Felicia är helt underbar. Sån kärlek! Har en liknande å mina små o blir så glad i hjärtat. Åh så stor Sanne har blivit!! Ska bli så kul att ses imon - mumsa mat, surra o hålla i "bebis". Och barnen lääängtar efter Felicia. KRAM

    SvaraRadera
  4. Grattis Ida i efterskott! Håller med föregående talare, jätte fina bilder och tåren kommer för mig med.. Hoppas att du får en toppen helg =)
    Massa kramar

    SvaraRadera
  5. ..jo d va mycke kärlek mellan dem!! Jo Sanne växer i raketfart..vart tog min lilla nyfödda bebis..BORT!!

    SvaraRadera