lördag 26 februari 2011

plus..

..nu kanske ni undrar va d e för plus jag pratar om. Plus på termometern. När va d man såg ett sånt.
Klockan e halv tio. Min minsta tjej ligger å sover just nu å min störta tjej hade bestämt sig att hon skulle sova hos mormor å "pappa Polov"(=morfar). Tror han blir kallad för det pga att jag säger ibland pappa å ibland PerOlov.. Orkade säga nej..hon fick sova hos dem. Men fick säga till henne om hon sov hos dem så skulle hon inte kunna fara på "barngympan".. Tror jag kan få en upprörd dotter idag. Som kommer att säga att hon vill fara på gympa.

Måste berätta nå roligt. Mamma satt å läste för Felicia för någon dag sen.för att Felicia skulle förstå vad hon läste om så förenklade mormor vissa ord..det var en bild på ett vattenfall, mormor tänkte att det vet nog inte Felicia vad det är. Så hon säger här kommer en fors.. då får hon till svar av Felicia; det här e ett vattenfall..hihi..tycker det va såå roligt!

Nä..kanske ska passa på att gå å duscha med min lilla goa tjej ligger å sover så sött! =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar