onsdag 9 mars 2011

torsdag =)

..känns alltid såå trevligt me torsdagar. Undra varför? Svaret e ganska enkelt..min älskling kommer hem!
Måste berätta om min smarta å fantasifulla dotter. Hon kom på att hon skulle sova över hos mormor å morfar, hon skulle övertala morfar att hon skulle få göra det (vilket är en självklarhet att hon får..) Hon började med att fråga, "mofa får jag sova över hos er?" Sen säger mitt barn att hon e så rädd..för att det finns vampyrer i hennes rum!(jag som mamma bara gapar å undrar vart hon får allt i från). Jag ifrågasätter om hon vet vad vampyrer gör.. hon svarar; de hänger upp å ner.. Sen börjar jag fundera vart hon har sett vampyrer??? Efter allt prat så frågar mormor om den e farlig? Men hon säger att det är en snäll vampyr..ojoj man undrar vart min lilla Donna får allt i från!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar